Se enkelt indlæg
Gammel 14-09-2015, 12:05   #11
gisne
Har ikke tid til andet end K10
 
gisnes avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-10 2012
Lokation: Horsens Komune
Indlæg: 2.113
Styrke: 15
gisne er ved at flytte ind på K10gisne er ved at flytte ind på K10
For mig var det en lettelse at miste min arbejdsidentitet.

Jeg fastholdt alt for længe mit forsøg på at arbejde og det betød at jeg var ved at miste min identitet som menneske, mor, hustru m.v.

Jeg arbejdede og sov, andet var der ikke overskud og kræfter til.

da jeg endelig indså hvordan mit liv var, blev det ret nemt at slippe min arbejdsidentitet og finde tilbage til min identitet som menneske, mor, hustru m.v og det har betydet at mit liv er blevet meget bedre.

jeg har aldrig kigge mig tilbage eller savnet mit arbejde, heller ikke når jeg er i selskab med andre mennesker indenfor samme fag. Her troede jeg i starten at jeg ville mærke et savn over ikke at være en del af faget.

Men nej, mit liv er så meget bedre nu, hvor jeg har genvundet min identitet som menneske igen og kan lave de ting jeg elsker (når ryggen vil) i mit eget tempo og på min egen måde.

Det tog selvfølgelig lidt tid at lære at slippe en identitet og finde fred og ro i en anden, men det har været det værd
__________________
Er på K10 pga fysisk arbejdsskade i ryg/skulder. Indstillet af rehabiliteringsteam til førtidspension uden ressourceforløb. Tilkendt førtidspension med virkning pr. 1. april 2014.
gisne er ikke logget ind   Besvar med citat