Se enkelt indlæg
Gammel 12-05-2015, 21:52   #2
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Lonse72 Se meddelelser
Jeg har en meget syg veninde, som endelig har fået en ny bolig i Kolding uden trapper. Hun har fået brev fra Bovia/AAB at hun skal rengøre hele den gamle lejlighed samt vaske vinduer (bor på 1. sal) når hun er flyttet. Hun har ikke kræfter eller energi til at gøre dette. Er der nogen der ved, om man kan søge noget hjælp udover alm hjemmehjælp? Jeg er selv FP og kan ikke hjælpe med ret meget. Håber nogen kan hjælpe
Jeg kender ikke til muligheder for hjælp til dette.

Hvis hun ikke rengør den gamle lejlighed, går jeg ud fra, at boligselskabet vil få et rengøringsfirma til at gøre det, og så vil udgiften blive trukket fra din venindes depositum.

Så enten kan hun finde et rengøringsfirma, der kan klare opgaven, og betale for rengøring inden hun flytter, eller også kan hun lade boligselskabet om, at få det gjort, og betale via sit indskud.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat