Se enkelt indlæg
Gammel 15-01-2020, 17:43   #7
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.748
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Jeg vil vide........

.........hvilken kommune det drejer sig, fordi du skal kende til din personlige kommunes serviceniveau vedr sociale sagsbehandlingsfrister iht Retssikkerhedslovens § 3 stk.2.

Jeg ønsker, at du skal forstå at din kommune er din juridiske modstander, med modsatrettet interesser.

Derfor skal al kommunikation foregå skriftligt.

Allerede nu, kan jeg se kommunen fører dig rundt i manegen , bevidst eller pga manglende viden. Begge situationer uacceptable.

Jeg kan se at kommunen bevidst har glemt, at de har skærpet Vejledningspligt.

Du er juridisk "svært handicappet"

Har du fuld aktindsigt, fra alle de fysioterapeuter, du har modtaget behandling ved? Hvis, ikke skal du omgående søge aktindsigt ved dem alle.

Det forstår du, når mit næste svar dukker op.

Hvorfor er du så beredvillig og accepterende for at har forskerdiagnosen "Funktionel Lidelse"?

Præcis hvem, afdeling, læge, hospital har nævnt det for dig, første gang?

Er det kommunen eller læger/hospitalet/smerteklinikken at besøg ved Liaison klinikken, som et behandlingsforslag?

Bekræft, at DU ønsker en førtidspension da du ikke ser dig selv klare et fleksjob.

Bekræft at du har en "Koordinerende sagsbehandler"

Bekræft dit effektive timeantal fra din jobafklaring/arbejdsprøvning viste?

Her skal du være bevidst om, at mange bliver tvangsbevilget fleksjob, i stedet for førtidspension, ned til 900 sekunder om ugen. Der findes ikke en nedre grænse for et fleksjob.

Jeg bemærker mig, at du har mange somatiske (fysiske) lægefagligt dokumenterede diagnoser, efter kemoterapi og strålebehandling, og alligevel mener omgivelserne, at disse somatiske diagnoser, alligevel skal behandles som psykiske forskerdiagnoser, som du tilsyneladende billiger.

Det undre mig såre, fordi psykiske diagnoser, er mana for det kommunale system til at trække tiden ud, i årevis. Det bør du tænke lidt over.

Jeg bemærker, at kommunen ønsker, at du skal øge din formåen. Timetal.

Jeg bemærker, at du oplyser: ""Det er en liaisonklinik der har givet mig diagnosen. Den passer perfekt på mig, og den betyder sådan set bare sige at jeg er blevet alvorligt fysisk syg af stress og traumer.""

Hverken stress eller traumer udløser cancer med efterfølgende alvorlige skader, hverken Polyneuropati eller Neuropati samt de andre alvorlige fysiske skader du har pådraget dig.


Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat