Se enkelt indlæg
Gammel 17-02-2012, 15:53   #11
Bananen
Afhængigheds tegn af K10
 
Bananens avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-01 2012
Lokation: Tårnby den hårde kommune, det kun noget jeg hørt ;)
Indlæg: 329
Styrke: 13
Bananen er ny på vejen
Hej Rosaline
Jeg har lænde problemer, uhyggeligt mange smerter, æder 35 stærke smerte piller per dag, er visiteret til flex på 18 timer i 2005/06, har aldrig været i flexjob, kommunen lod mig så være, nu er jeg så kommet i arbejdsprøvning max 13 uger -
(Den forgående sagsbehandler begyndte at snakke om førtidspension)
- i en Irma 3 dage om ugen, kommunen har sat mig til 9-12 timer per uge, jeg har et gennemsnit på ca. 3 timer per uge resten af tiden ligger jeg brak, skriver dagbog, og siger simpelthen "KAN ikke mere" til alle selvom min sagsbehandler ved det sidste møde, sad med korslagte arme og spurgte om jeg ikke kunne finde ud af hvordan jeg fik øget mit time antal, jeg svarede "selvfølgelig kan jeg det" (men tror ikke det vil ske.. Tænkte jeg)
Rosaline, Du skal huske, det jo dig der har smerterne, det dig der skal døje med L....., så gør hvad DU kan, glem alt andet, sig: "KAN IKKE MERE, GÅR HJEM FAAARVEELLL"
Du får alligevel ikke nogle klap på skulderen eller hjælp når dine smerter ligger på 15 på en skala fra 1-10, håber dette får dig til at forstå, du er alene, så pas på dig selv
Held og lykke til fra en der selv har 10 uger tilbage i ******* ; (
Bananen er ikke logget ind   Besvar med citat