Emner: Ventetid?
Se enkelt indlæg
Gammel 10-06-2009, 17:03   #25
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Ups... beklager dit indlæg blev overset.

Tillykke... eller hvad man nu skal sige, når folk har fået pension?

Der er nogle ting, der ændrer sig, når man får pension.

Hvis du har fået boligsikring, så regulerer kommunen automatisk. Hvis ikke, må du selv holde øje med det.

Din kommune SKAL også tilbyde dig en supplerende pensionsordning - SUP eller SAP, som det også kaldes. Du betaler cirka 150 kroner og kommunen det dobbelte.

Havehjælp ved jeg intet om, men det undrer mig ikke, hvis der er ventetid.
Men dit helbred er jo det samme som dagen før din pensionstilkendelse, så mon ikke, du bliver bevilget samme hjælp som hidtil.

Invalidebil kan søges på trivselsgrundlag, men der skal du nok prøve at tjekke Stoktofts tråd her på siden om, hvordan det foregår.

Pensionen alene berettiger ikke til bil... det kan måske endda blive sværere at få den bevilget, når du ikke skal bruge den til et arbejde.

Håber, at andre kan svare dig også.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat