Se enkelt indlæg
Gammel 24-11-2014, 23:11   #28
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.675
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Er sclerose egentlig en alvorlig sygdom?

Jeg har oprettet denne tråd, fordi at den enkelte patient skal have den fornødne viden om hvem medlemmerne af Rehabiliteringsteamet er.

Du skal vide, hvad de lægefagligt har af speciale.

Du skal vide præcis, hvem der er hvem, med titel og navn.

Du skal bede om et referat af mødet.

Du bør optage mødet, så du senere kan dokumentere hvad der bliver sagt.

HVORFOR?

Fordi, at jeg i dag har fået bekræftet mine bange anelser om at alle medlemmerne og tilstedeværende på mødet, ikke nødvendigvis har den fornødne viden til overhovedet at have kompetence til at vurdere en patients fremtid.

På et møde stiller den koordinerende sagsbehandler/socialrådgiver følgende spørgsmål:

" Er sclerose egentlig en alvorlig sygdom?"

Hvordan kan man have retten til, at vurdere og indstille hvad der fremadrettet skal ske i en scleroseramt borgers fremtid, når man beviseligt ikke har den fornødne viden om emnet og diagnosen?

I et andet Rehabiliteringsmøde hvor en kvinde havde brækket ryggen med alvorlige skader og stivgjort lænd samt 100% dropfod med specialskinne, hvordan kan en fysioterapeut stille forslaget om at patienten foreslås TRAMPOLIN træning?

Hvor Klinisk Funktion afslog forslaget om den form for behandlingstilbud. Kvinden var nyopereret for 5 måneder siden.

Husk på at netop fysioterapi og psykolog er de eneste behandlinger vi ikke kan nægte.,

Hvordan sikre vi, borgerne, patienten, at alle tilstedeværende på Rehabiliteringsmødet har den fornødne viden og erfaring, således at så tåbelige udsagn og spørgsmål ikke stilles?

Det kan vi kun ved at stille spørgsmål til medlemmerne af Rehabiliteringsteamets medlemmers viden og erfaring.

Optage mødet som er lovligt.

Derfor er denne tråd oprettet, som modvægt, imod dette vanvid.

Vrede hilsner

Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat