Emner: Sygdom
Se enkelt indlæg
Gammel 11-05-2018, 13:28   #8
Nørd
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-11 2014
Indlæg: 1.079
Styrke: 11
Nørd er ny på vejen
Selvfølgelig vil det være bedst at have en bisidder med som har forstand på systemet men hvis ikke kan det være din hjemmevejleder, en af dine forældre, en søster/bror eller en ven/veninde, kæreste/ægtefælle, bare en som du er tryg ved.

Med hensyn til hvad der er rimelig indhold i et ressourseforløbsydelse, så mener jeg at kunne huske at er der står i ministerens skrivelse at det ikke er i orden at proppe hvad som helst ind i et forløb hvis der ikke er belæg for det, men hvordan du kan forhindre det nu hvor du er i forløbet det aner jeg ikke.
Tror du skulle have klaget over indholdet af forløbet dengang du blev bevilget ressourceforløb.
Ofte finder kommunen jo også på latterlige begrundelser for indhold som gør at de alligevel får medhold fordi Ankestyrelsen oftest er på kommunens side.

Du bliver nødt til at gå ind i kampen på de forskellige områder også forsøge rygestop.
Jeg er overbevist om at hvis du hænger i på alle fronter men det (selvfølgelig) viser sig ikke at virke så kan de ikke blive ved.

Jeg er overbevist om at de ikke kan blive ved med at blokkere i det ene ressourceforløb efter det andet i stedet for at bevilgefleksjob/pension bare fordi du ikke taber dig eller holder op med at ryge især ikke hvis du ihærdigt forsøger.

Med hensyn til vægttab kom der i 2015 en landsrets dom med hensyn til vægttab fb5d1072bf7348da9ca11d2eb25a6a04-20160113-dom-om-overvaegt-faar-vidtraekkende

Måske du skulle ringe til dukh.dk og bede om råd til hvordan du kommer videre i din sag.
Nørd er ikke logget ind   Besvar med citat