Se enkelt indlæg
Gammel 19-04-2013, 17:58   #23
whc
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 17-04 2013
Indlæg: 11
Styrke: 0
whc er ny på vejen
Læste bare at Københavns kommune ikke ville køre med de kontrolgrupper som de gør i mindre kommuner, mener det var borgmesteren der udtalte sig, men skal ikke gøre mig klog på det.

Er begyndt at undersøge leasing muligheder, man kan faktisk lease en bil til en rimelig penge, sådan en skoda citigo, her gælder vel andre regler da man jo ikke optager lån, men blot "lejer" bilen, eller er jeg helt galt på den?

->Pip
Nysynet siger intet om sikkerheden, jeg har kigget på mange biler, fra 6000,- og op, alle er sikkerhedsmæssige uforsvarlige at køre i. Jeg havde endda købt en nysynet fiat punto, som jeg efter at have til service skrottede da det ene hjul var ved at falde af, køleren dryppede væske ned på airback systemet så de risikerede at gå af når man kørte ja og bremse kabler var så tæret at der ikke var ret mange flere km i dem, og det var en nysynet bil. Har ikke interesse i at sætte mig selv, min familie eller andre i fare ved at kører en sådan bil, så hellere tage scooteren eller bussen hvis muligt.
whc er ikke logget ind   Besvar med citat