Se enkelt indlæg
Gammel 25-05-2011, 23:34   #4
gunvor
Har ikke tid til andet end K10
 
gunvors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 2.092
Styrke: 17
gunvor er ved at flytte ind på K10gunvor er ved at flytte ind på K10
Hej Gøjeren.

På baggrund af hvad du skriver undrer det mig, at du er sat i arbejdsprøvning indenfor et erhverv, hvor jeg går ud fra du har erhvervet dig en arbejdsulykke, herunder PTSD. Du skriver arbejdsulykke i 2006, og ikke erhvervsygdom, er det korrekt forstået? Er denne anmeldt til ASK? Og ligger der her en afgørelse for dette? (arbejdsulykke el. erhvervssygdom?)

Inden ud blev sa i arbejdsprøvning går jeg ud fra, at du er forlænget eft. § 27, stk. 1, 2 for afklaring af din arbejdsevne?

Har du i den forbindelse bedt om aktindsigt? Og dermed fået indsigt i lægekonsulentudtalelse vedr. evt. mulig fremtidig arbejdsområde på baggrund af din erhvervsskade?

Jeg spørger ind til dette pga. det forekommer mig lidt mærkværdigt, HVIS du er erhvervet dig en skade via dit tidl. arbejde som pæd., at du så er ude i arbejdsprøvning indenfor dette erhverv, hvor det ville være langt bedre at afklaret om du har arbejdsevne (stor el. lille) indenfor et felt der ikke trigger din PTSD. Hvis der er en sammenhæng mel. disse to?

Konkret omkr. hvordan arbejdspladsen kan hjælpe er vejen jo en afklaring omkr. hvordan de oplever du fungerer i den funktion, du varetager hos dem under arbejdsprøvningen sammen med jobkonsulten/virksomhedskonsulenten, når denne er på "besøg" for opflg. samtaler om hvordan det går.

Hvem har fastsat de 9 ugers arbejdsprøvning? Altså tidsmæssigt.

Jeg har ikke læst dine tidl. tråde - så måske spørger jeg til noget ud allerede har fortalt, men henvis så venligst til dette via trådlink. På denne måde ville man kunne måske give bedre svar end ovenstående.

Mange hilsner

Gunvor
__________________
It's not where you're going or where you've been
it's not your glory and it's not your sin
It's the difference that you make
When there's more than your pride at stake
gunvor er ikke logget ind   Besvar med citat