Se enkelt indlæg
Gammel 28-02-2012, 09:11   #8
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Thomas1981 Se meddelelser
Jeg håber ikke kommunerne sylter/nægter positive FP afgørelser indtil 1/1-2013, for at få folk med under de nye regler. Jeg frygter mit, både pågrund af en belastet psyke, men også fordi jeg bor i Jan Trøjborgs kommune. Man kunne jo let fristes til at beskeden vil være internt, at Horsens kommune vil gå foran, som godt eksempel.

Puha, de depressioner jeg har haft vil ikke kunne stå mål med den der rissikere at blive udløst, af at få beskeden om at skulle forsøge/presses med yderligere 5 år i et forløb, på kontanthjælp efter den lange kamp det har været. Ikke mod systemet, men alle de ting der er prøvet af, for at finde lidt arbejdsevne.

Hvis jeg når en FP på 2003 ordning, tror jeg sku næsten jeg bliver manisk af lettelse
Ja det er præcis også det skrækscenarie jeg også får på nethinden

Igår sagde Mette Frederiksen, at INGEN måtte føle sig presset og at det heller ikke er meningen med reformen, at folk skal føle sig presset. Men om hun siger det samme i dag når reformen skal præsenteres, må vi jo se - synes de siger så meget når en ide står og skal 'sælges'.....

Jeg HÅBER ar det rehabliserings-team blot er en ny mulighed for, at man får den chance mere, som man ikke bliver tilbudt i dag fordi systemet er for firkantet.

Selv fik jeg aldrig nogle tilbud om hjælp, jeg havde ikke engang en fast sagsbehandler og blev syltet i årevis. Og jeg ville bare så gerne have en sparringspartner i systemet, men det kunne man ikke få den gang.

Så min store drøm er, at nogen få måske kan blive reddet fra en førtidspension og få gode spændende liv i præcis det tempo de selv føler er det rigtige.

Mette Frederiksen erkender jo, at der stadig vil være unge under 40 år der ikke KAN og som selvfølgelig også skal have førtidspension.

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat