Se enkelt indlæg
Gammel 14-05-2010, 16:15   #63
Linuzmor
Hjemmevant på K10
 
Linuzmors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-08 2009
Lokation: Gladsaxe
Indlæg: 229
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
Linuzmor er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Florken Se meddelelser
Kære Linuzmmor.

Hvor er det dog en træls situation, du er havnet i ,
og jeg føler med dig.
Du skal lige have et par

Dernæst :

Det er jeg IKKE enig med Enteneller i !

For så ser det ud som om du accepterer kommunens afgørelse !

Hvis du på nogen måde kan klare at tage på Borgerservice, skal du hellere tage brevet med,
og sørge for at have lovteksten med også, og så SKAL de fortsætte dine sygedagpenge !

Med disse papirer i hånden, så KAN de IKKE afvise det !

Jeg er sikker på, at du i stedet får en undskyldning, og en forklaring,
der går på, at der desværre er begået en fejl !

Gør det i DAG !

Og held og lykke med det !
1000 tak for kram florken, har jeg vidst rimeligt brug for. Jeg har sendt en mail,samt deres brev til mig, til borgerservice/jobcenteret/arbejdsmarkedsafdelingen og min psykiater samt egen læge. Min psykiater er mildest talt skrupforvirret, han fatter slet ikke de tiltag de gør nu og undlader at indrage ham(hans email til dem,som IKKE er en statusrapport.), da jeg ikke kunne klare at komme afsted og for sent opdagede at de rent faktisk havde åbent idag.

Hvis kommunen skal sørge for andre foranstaltninger før de stopper en, dvs mine dagpenge, har de så ikke alle oplysninger om mig til at de kan vurdere det? De har jo netop fået alle dokumentationer for udgifter ift. ansøgning/anke af husleje?

Har en sindssyg migræne og sover dårligt om natten, iaftes måtte jeg tage en Temesta for at slappe af.

Jeg vil selfølgelig anke afslaget til pensionsnævnet, men vil lige ha alle detaljer med. Se om der kommer mere her og i mit stakkels hovede der bliver slidt godt og grundigt for tiden:-)

Vil igen takke jer alle for synspunkter, jeg kan desværre ikke finde ud af det med at qoute hver jeres indlæg, men håber i ved hvor taknemmelig jeg er for alles kommentarer!
Linuzmor er ikke logget ind   Besvar med citat