Se enkelt indlæg
Gammel 28-11-2012, 15:15   #18
Bettebitte
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2012
Indlæg: 38
Styrke: 12
Bettebitte er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Pia Horstmann Se meddelelser
Hej Adman 157, nu får jeg altså lige lyst til at stille dig et spørgsmål. Jeg tog Sandager advokater på din opfordring, hvilket har kostet mig smøl og dårligt advokat arbejde samt en trediedel af min erstatining på blot 4 mdr. Dertil skal siges, at han faktisk fik hele sagen serveret, da jeg selv havde skaffet mig det meste. Han har taget betaling for en evt erstatning som han formoder jeg ville få, såfremt han havde fortsat forløbet. Hvilket betyder at han har taget betaling for en sag han ikke skal fortsætte.

Derudover har jeg gennem whiplash foreningen kun hørt godt om Advocare, som iøvrigt samarbejder med whiplash foreningen. Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvad dit belæg er, for at vedblive at anbefale omtalte advokat udover at du selv har brugt ham. . Så læs dog hvad der skrevet står. Han har kostet mig 43000 kr. hvilket svarer til en trediedel af min foreløbige erstatning. Og iøvrigt stemmer det ikke overens med det beløb han skrev da jeg bad om nogle fremtids perspektiver mht priser, eftersom han tog for sig, hvergang der faldt en udbetaling. Han skrev max 35000 kr. og muligvis mindre... Så jeg skal nu oveni min sygdom bruge tid på at klage over ham. Velbekomme!
Det er naturligt, at anbefale en advokat man har gode erfaringer med, men uden at skulle stå til ansvar for at advokaten, muligvis, laver et dårligt stykke arbejde.

Jeg vil også anbefale Sandager, bliver jeg spurgt - jeg har kun gode erfaringer, og har haft stor glæde at netop dèn advokat, i en ellers rimeligt kompliceret piskesmældssag.

Sådan er det tit, nogle har gode erfaringer og andre mindre gode - men enhver kan kun dele sine egne erfaringer, og så er det op til den enkelte at vælge selv.

Vi har skrevet sammen før - så hvordan går det med din sag nu? Din nye advokat ville, såvidt jeg husker, prøve at ordne "rodet" efter Sandager og gøre indsigelser mod et for højt salær.

Sandager ER dyr - men i min sag, syntes jeg det var rimeligt nok. Den endte med en erstatning på over det dobbelte, af hvad jeg håbede på.

Så jeg anbefaler også Sandager, men giver ingen garanti
Bettebitte er ikke logget ind   Besvar med citat