Emner: Mere syg
Se enkelt indlæg
Gammel 16-06-2008, 22:20   #5
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Ouzo når du sidder på kontor er der så taget højde for at du får smerter efter 4 timer feks i form af hæve sænke bord , det kan jo være at det er det der skal til …

Du skriver at du har været i revalidering et år, er det for revalidering for at finde ud af om du kan eller ikke kan være på kontor (feks med henblik på en kontor uddannelse)

Har du fået noget på skrift omkring hvad det er du laver og hvad det er med henblik på ?

Jeg tænker på i form af en handleplan og hvad formålet med det er ?

Er din ressourceprofil opdateret ?

Er du i fagforening for så er der en mulighed for en ny sygemelding du skal ringe og snakke med din fagforening om en formular der hedder dp 200b det er den man normalt bruger når et medlem på dagpenge bliver syg, men har hørt at man også har mulighed for at få genoptaget sine sygedagpenge når man er i feks revalidering og der er tilstødt nye helbredsforringelser, prøv at snakke med din fagforening omkring det hvis du er i fagforening …

Det kunne måske være en ide at prøve at få genoptaget sygedagpengene ..

Jeg ville hvis jeg var dig sende en skrivelse til sagsbehandleren hvori jeg beder om at få forklaret målet med revalideringen , hvordan du skal forholde dig når det ikke lykkedes for dig at komme op i tid, hvad der skal ske nu , spørg ind til handle plan , bed om at få opdateret din ressourceprofil hvis det ikke allerede er sket ..

For mig lyder det mere som om du er i for revalidering jeg har selv en veninde der er det lige pt det lykkedes heller ikke hende at komme op i tid, og kommunen sendte så en skrivelse om at de betragtede hende som ophørt på revalidering og der var mulighed for at søge kontanthjælp, det fik vi afværget ved netop at bede om en dp200b og samtidig bede om fuld aktindsigt og hendes sag viste sig at være så fuld af fejl og mangler at de forlængede hendes forrevalidering og nu arbejder hen i mod en fleksvisitaiton og dette kunne lade sig gøre ud fra at hun havde fået nye helbredsoplysninger og hendes helbred var blevet forværret …

Det kan være det er den vej du skal gå, og husk der er skal rigtig meget til før man tilkendes førtidspension, du kan altid selv søge den , men det ville jeg ikke gøre i den situation du er i nu, find hellere ud af hvad kommunens mening med det hele er, bed om aktindsigt og kontakt evt din fagforening med henblik på omtalte formular til genoptagelse af sygedagpenge (kræver lægeerklæring og nye helbreds forringelser ) og selvfølgelig at du er i fagforening

link til formular til aktindsigt hvis ikke du allerede har det http://www.k10.dk/media/aktindsigt.html

MVH

Hejdien
  Besvar med citat