Se enkelt indlæg
Gammel 25-03-2013, 04:38   #1
mikelzen
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 03-03 2013
Indlæg: 11
Styrke: 12
mikelzen er ny på vejen
Question hvordan søge om visitering til fleksjob?

Hej. Jeg er 31 år. Har været sygemeldt siden 2009 først 1,5 år på sygedagpenge, dernæst opstart af revalidering, men som blev afbrudt da sagsbehandler mente jeg skulle holde 6 mdrs pause pga depression mm.. 2011 fik jeg lov til at starte forfra på revalideringen, men efter 2 mdr afbrød sagsbehandler revalidering(hul i hovedet) og har gået på kontanthjælp siden kun ude i en kort arbejdsprøvning jeg ikke kunne holde til på ca 1,5 mdr. I Februar startede jeg på afklaringsforløb, men da de kun søgte job fik jeg overbevist leder og sagsbehandler om jeg istedet skulle i arbejdsprøvning. Dette er så sat i midlertidig bero pga lægen pludselig ville trappe mig ud af smertestillende= meget stærke smerter, men det er meningen jeg skal søge om opstart om 4-6 uger på en dyreklinik. Har i mellemtiden været til samtale med en ny leder på jobudviklingscenteret hvor jeg gik på afklaringsforløb som sagde" Jeg forstår ikke hvorfor du ikke forlængst er visiteret mod et fleksjob?!" -ENIG... Har skrevet til sagsbehandler omkring dette, men hun ignorer mine mails. Hvordan søger jeg om at blive visiteret mod fleksjob?? I mangel af bedre har jeg kun diagnosen fra smertecenter"kronisk kompleks non-malign smertetilstand", men har dog med sikkerhed 2 diskusprolapser og en scoliose, og muligvis et bækken der har roteret, men det sidste er ikke sikkert. hvordan søger jeg om fleksjob, når nu kommunen ikke selv får mig i den retning? tak
mikelzen er ikke logget ind   Besvar med citat