Se enkelt indlæg
Gammel 24-05-2016, 10:01   #48
Apollonia
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-03 2011
Indlæg: 62
Styrke: 14
Apollonia er ny på vejen
Hej igen,

Fortsætter i min gamle tråd... har ikke skrevet her siden januar 2015, åbenbart....

Jeg er nu der hvor min sag skal for rehabiliteringsteam, med henblik på pension eller fleks. Er arbejdsprøvet obligatoriske to gange (på beskyttet værksted, som man kaldte det førhen). Beskrivelse fra kommunens jobkonsulent forelå i dec. 2015.
Har talt med sagsbehandler (ny igen, igen), hun har nu sendt den lægeerklæring (265) som lige er lavet, og resten af sagen til det hun kalder kommunens sociallæger, så skal de vist sammenfatte....og så skal der (gudhjælpemig) laves en lægerklæring endnu engang, før indstillingen laves og forelægges teamet....
Det venter jeg pånu Altså "sociallægerne", og det er nu 14 dage siden, hun sagde det var dette som skal ske nu.
Et af mine problemer er at jeg, gennem årene, rykker og rykker i sagen, ellers går den i stå, i uger, måneder og år. Har oplevet det så mange gange.

Er det mon nu tid at rykke igen....?

Og er der nogle gode råd at være opmærksom på i denne proces...? har ikke været lige her før (rehabiliteringsteam).



Mvh Apollonia
Apollonia er ikke logget ind   Besvar med citat