Se enkelt indlæg
Gammel 20-09-2013, 07:26   #9
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af c.l.e.o. Se meddelelser
jeg har faktisk ikke de jag jeg før har haft i ballen smerterne sidder i ryggen og så ned af låret hvor de flere gange dagligt kommer smerter helt ud i huden,men jeg har også nedslidninger i nederste del af ryggen ,ahh nu er det også på siden af låret som 50 nåle på en gang,så nu lægger jeg mig altså .
Hvis det er anderledes end det du plejer at opleve med din ryg, så synes jeg du skal kontakte din læge, evt. i telefonkonsultationen.
Der kan jo nemt være sket noget "nyt".

Når man har ondt et sted i kroppen, så kommer man nemt til, at spænde i musklerne i det pågældende område, og spændingerne kan faktisk udgøre en ganske stor del af smertebilledet.
Hvis du kender en, der kan lidt zoneterapi, så prøv at få vedkommende til at hjælpe dig.
Ellers så brug varmepude, eller smør med f.eks. Biofreeze, som både køler og varmer, eller Tigerbalsam af en eller anden slags, eller hvis du har noget andet stående, som kan varme musklerne.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat