Se enkelt indlæg
Gammel 11-01-2011, 00:53   #6
Manse8
Elsker at være her på K10
 
Manse8s avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2011
Indlæg: 55
Styrke: 14
Manse8 er ny på vejen
Jeg har

Været hos tre psykiatere og en neurolog.. Den sidste psykiater lænede sig meget op af den første psykiater og jeg føler ikke han vurdere mig selv.

Han kom frem til at jeg havde koncentrations besvær og noget med personlighedsforstyrrelsediagnose der kunne diskuteres!

De er alle gået meget op i om jeg føler jeg har et koncentrations problem , til hvilket jeg nok for at beskytte mig selv har sagt , nej !

Men jeg kan nu efter at ha læst og set om adhd godt genkende mig selv meget.

Jeg har også været hos egen læge og fået en helbreds attest som klart talte for min sag , men det er som om at kommunen bare fejer det af bordet med undskyldningen om at det er svære tider med fleksjob !

Derfor kan jeg godt se nu at jeg jo nok har været uærlig overfor mig selv først og fremmest , men også overfor dem der har spurgt , og det har gjort at jeg nærmest har sparket mig selv i R.... Og gjort min sag sværere for mig selv.

Jeg hjemmetræner min ryg i det omfang jeg kan klare, og det er efter et program jeg fik da jeg gik til fysiologi .

Jeg kan virkelig overskue mindre og mindre , og det er et af mine store problemer , da mit stress niveau er meget lavt , det skal bare to mindre aftaler til på samme dag , så kværner det rundt i mit hovede.

Jeg har nu været væk fra arbejdsmarkedet i 5 år , så hvor længe skal man forvente det tager.

Jeg har været gennem et 3 måneders arbejdsprøvnings forløb senest , hvor vi kom frem til at jeg max kan klare 20 timer om ugen !

Det var igennem et eksternt firma som kommunen havde bestilt til at vurdere min arbejdsevne .

Hvad kan jeg forvente mig at de yderligere vil hive mig igennem ?

Sidst redigeret af Manse8; 11-01-2011 kl. 00:55.
Manse8 er ikke logget ind   Besvar med citat