Se enkelt indlæg
Gammel 26-08-2017, 14:36   #18
fuerzzzs1
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-07 2017
Indlæg: 91
Styrke: 7
fuerzzzs1 er ny på vejen
Uden jeg skal "hijacke tråden", så er jeg stadig "I behandling", men kun forstået sådan at jeg skal til kontroller ca hver 6. måned for at se "om der sker noget".

- men "færdigbehandlet" forstået sådan at man ikke mener der er ret meget mere at gøre, fx ikke kemoterapi, eller ved operation fysisk fjerne min tunge, det vil give mig en hel del flere ulemper end jeg har ved at leve med en stråleskadet tunge.

Konkret sagde jeg slet ikke noget til kommunen, jeg magtede ikke at bokse med dem oven i strålebehandling. Det var også sådan jeg kom ind i 225-timers-reglen, det er dog rettet nu (efterbetalt for 8 mdr).

Det var kommunen selv der ringede til mig en dag i Marts, så blev de åbenbart opmærksomme på kræften. Så i praksis skulle jeg sådan set kun skrive under på at de måtte få oplysninger af min læge (som jeg aldrig har set fysisk) og så gik det helt af sig selv.

Med hensyn til om mine andre helbredsmæssige problemer spiller ind, så nej. Jeg har i løbet af de sidste par år - inden der kom kræft ind i billedet - boet i 3 forskellige kommuner, og de sagde alle sammen "drop alt om førtidspension" - alene af den grund at jeg er under 40 år.

Tror ikke engang de læste mere om helbredet derfra...
fuerzzzs1 er ikke logget ind   Besvar med citat