Se enkelt indlæg
Gammel 17-05-2017, 12:36   #16
Retell
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 22-12 2015
Lokation: Lejre Kommune
Indlæg: 10
Styrke: 9
Retell er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af KageØre Se meddelelser
Min sagsbehandler fornemmede en diagnose og skrev den, da jeg protesterede fik jeg besked på at det var hendes faglige vurdering og det kunne jeg ikke ændre på.
Men da sagsbehandleren er kontoruddannet kan hun ikke give diagnoser, det kan kun læger !
Registertilsynet kræver involvering af advokat for at fjerne urigtigt oplysninger som utallige gange er tilbagevist og endnu flere gange tilbageviser sagsbehandlerens påstand.
Man må afgøre om man kan leve med at betale en advokat for det job.
Det er dybt utilfredsstillende, at man hænger for tid og evighed på noget, en fagperson har sagt. Jeg har jo skrevet om mine indvendinger til kommunen, og de er vedlagt sagen, men jeg er bange for, at de bare bliver taget som udtryk for modstand. Det virker som om den nye sagsbehandler/studentermedhjælper snarere tænker, at når jeg reagerer så stærkt, er der nok noget om sagen. Man kan bare ikke vinde.

Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Der ligger en gammel tråd, fra en tidligere bruger, som har klaget til psykolognævnet, måske kan du finde noget i den lange tråd du kan bruge: http://www.k10.dk/showthread.php?t=6054
Tak! Jeg fandt det - og hun fik medhold. Jeg burde virkelig også kunne få medhold, for psykologen i min sag begik flere af de samme fejl (kom for sent, gennemgik ikke kladde med mig) og så en fejl som hun tidligere har fået kritik for, nemlig at planlægge behandling, når der kun er bedt om vurdering.

Det springende punkt bliver nok, om de vil tage stilling til hvilken psykoterapiform hun praktiserer.
Retell er ikke logget ind   Besvar med citat