Se enkelt indlæg
Gammel 07-01-2011, 18:20   #14
gunvor
Har ikke tid til andet end K10
 
gunvors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 2.092
Styrke: 17
gunvor er ved at flytte ind på K10gunvor er ved at flytte ind på K10
Hej 1971.

Dejligt at læse du nu har en klage afsendt. Godt gået!

Og tak for du opdateret her på tråden!

Du skriver:
Citat:
Min sagsbehandler ringede i dag, totalt udenforstående over min klage og fuld aktindsigt.
Så må det være, fordi SB ikke kender lovgivningen.

SB bør sammen m. afgørelse oplyse dig om klagemuligheder, har SB ikke gjort dette er dette en pkt. til kalge over sagsbehandlingen.

Du skriver også:
Citat:
Han prøvede at få mig til at trække klagen tilbage, men det gør jeg ikke.
Nej, selvfølgelig gør du ikke det. Samtidig endnu et pkt. under klage over sagsbehandlingen, at SB vil have dig til at trække din klage tilbage uden afgørelse bliver revurderet til din fordel.

Du skriver også:
Citat:
Han oplyste mig at de stadig ventede på lægeerklæringer fra egen læge og glostrup hospital.
Og tidl. skrev du også flg.:
Citat:
Det "nyeste" var lægeerklæringer fra feburar 2010
. Ergo skal der båede i klage over afgørelse klages over, at SB ikke har truffet en gyldig afgørelse på baggrund af manglende lægefaglige oplysninger. Samt dette jo også er et punkt for klage over sagsbehandling.

Det er jo også helt hen i vejret, at SB bruger manglende status fra prak. læge el. andre læger til at stoppe, disse burde ikke være mere end 3 mdr. gamle før afgørelse træffes. SB har således haft 7 mdr. til at indhente disse. Dømt nøl.

Godt du har bedt om fuld aktindsigt for her skulle gerne fremgå på en LÆ 125, hvornår SB udbedt sig disse attester, samt hvilke spørgsmål der er stillet for afklaring af din arbejdsevne.

Du skriver også flg.:
Citat:
Jeg skriver nye klager i weekenden og prøver at finde til hvem de skal sendes til, jeg vil klage "højrer" oppe end min sagsbehandler..
Fint, godt, kan ikke få hænderne ned.

Forstår udmærket denne vinkel pga. SB forsøger, at få dig til at trække din første klage tilbage helt uhørt. Hvis du ikke kan finde navne på nettet har jeg gjort brug af at ringe til skranke og bedt om navnene.

Citat:
Syntes bare ikke at alt det her bøvl er det jeg har brug for lige nu...
Det synes jeg heller ikke, det er faktisk helt urimeligt. Men de virker desværre, som om du er ramt ind i en fuldstændig uduelig SB, for hvem ordet vejledning, lovgivning og ikke mindst at tage ansvar for eget arbejdet bliver udført rimeligt er en by i Rusland.

Husk nu også, at få nydt noget af weekenden med noget mere spændende end lige klager. Pøj ,pøj.

Hvis du har noget du er i tvivl om skriver du bare, jeg holder øje m. tråden. Du kan også sende personlig besked.
gunvor er ikke logget ind   Besvar med citat