Se enkelt indlæg
Gammel 23-08-2014, 20:18   #17
Abraxus
Administrator
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2012
Indlæg: 915
Styrke: 30
Abraxus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af stampe Se meddelelser
Man får jo pensionen fordi man så at sige ingen arbejdsevne har. Så vel rimeligt nok. Flex går jo i dag ned til mindre end 1 rime om ugen - så måske det, der er løsningen ved større arbejdsevne.
Nej, man får ikke pension fordi man ingen arbejdsevne har. Det gælder ikke engang for dem 2013 og senere. Men 2013 og senere, skal have meget lidt evne tilbage for at få FTP.

For tidligere kan man godt have en vis mængde arbejdsevne og godt arbejde ved siden af pensionen.

Citat:
Oprindeligt indsendt af stribe Se meddelelser
Hvis du ikke har nogen indtægt selv er det laveste du ca ka komme ned på godt 11600 kr..grundet ægtefælle - samlever ..

Jeg er gift med en selvstændig og blir straffet hårdt..
Men jeg har en revisor til at kigge på det hvert år..og tjek de tal du får fra kommunen..de er også kun mennesker og laver fejl..

Jeg synes personlig man blir modregnet - straffet alt for hårdt - pga den andens indtægt ..jeg ville ha størrere rådigheds beløb ved at være selv - men det er en anden snak..

Held og lykke med FTP-en

Stribe FTP
Du er så i det mindste ikke på kontanthjælp. 11600 kr er jo ikke helt en katastrofe indtægt. Men ja, gf er noget lort, uanset hvor.
Abraxus er logget ind nu   Besvar med citat