Se enkelt indlæg
Gammel 16-06-2009, 23:22   #22
muffe25
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 16-06 2009
Lokation: Århus
Alder: 45
Indlæg: 4
Styrke: 0
muffe25 er ny på vejen
Jeg kan desvære kun give jeg ret i at der er for mange her hjemme der ser ned på de syge.

Jeg har selv haft brækket min ryg og knust min venstre fod,så idag har jeg en førtidspension, min kære familie støtter mig 110% op og det gør de venner der er også.

Men vis man møder nye mennersker og samtalen går på hva man laver og man siger at man har en pension,så kan nogle folk helt gå i stå og ikke ande hva de skal sige til det,og så er det jeg tænker,nu er det jo ikke sådan man er fra en anden planet fordi man har fået en pension,kan ikke se hvorfor det er sådan et problem for nogle.

Nu er det jo ikke et valg vi selv har valgt at være i,der var da ikke noget jeg heller ville have en et alm job med gode arbejds kollegaer.

Nu er ens liv jo ikke gået i stå fordi man har en pension,som jeg kan læse her inde er der jo mange af jer hvor jeres liv går vidre,man skal bare lære at få tiden til at gå osv,det var et meget stort problem for mig i starten,men det er bedre..


Har da også selv været i nogle løse forhold efter jeg fik min pension,men de har aldrig gået på grund af at,pigen har sagt fra fordi hun ikke kan se sig selv i sådan et forhold osv osv,ja í fleste kender jo nok den samme historie..



Vh muffe

Sidst redigeret af muffe25; 16-06-2009 kl. 23:33.
muffe25 er ikke logget ind   Besvar med citat