Se enkelt indlæg
Gammel 14-04-2014, 18:12   #6
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af lyhne36 Se meddelelser
rådgiveren i dag insisterede ret meget på en paragraf 18, og det selv om psykoteraput skriver i udtagelse jeg har med: at jeg......
Det vil til enhver tid være bedre at der bliver søgt ifølge §18, for så skal kommunen nemlig sørge for at der er det nødvendige materiale i sagen... søger du §17, og viser det sig at der ikke er tilstrækkeligt materiale, så er det jo spild af tid.

Jeg tænker at sagsbehandleren har spottet nogle punkter der ikke er tilstrækkeligt belyst.
Ved at der satses, på §18 i fremtiden, kan det komme på plads.

Det at din søn er handicappet må aldrig blive en del af din sag, det er noget der foregår udenfor dig og derfor er det heller ikke noget der tages hensyn til i din pensionssag.
Måske kunne de enda finde på at sige at der børe være en løsning på den belastning, inden kommunen vil tage stilling til hvad der skal ske med dig.
Hvis du skal have pension er det pga din egen tilstand og ikke andres... det spænder ben hvis det nævnes i sagen ret mange gange.

Citat:
...der er brug for ro og trykke rammer så hun kan komme på fode igen og dermed få mulighed for at skabe en tåleligt tilværelse.
Ved den udtalelse slås dørene op på vid gab, for et ressourceforløb med ro.
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat