Se enkelt indlæg
Gammel 17-03-2009, 18:27   #10
Phönix
Hvor skulle jeg ellers være
 
Phönixs avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-03 2008
Lokation: Tølløse
Alder: 72
Indlæg: 162
Styrke: 17
Phönix er rigtig godt på vej
Hej allesammen.

Tak for jeres svar.

Må indrømme jeg også fik færten af noget skummelt ved det forslag, men snakkede med sagsbehandleren igen mandag og hun sagde, at hun kun havde sagt det for jeg ikke bare skal sidde og kigge på mine 4 vægge konstant og kede mig.

Jeg udtalte så, at det for så vidt var ok med mig men om det ville gøre min pension trak yderligere ud eller ændrede noget på sagsgangen.

Det benægtede hun, men som hun sagde, går min sag jo lidt langsomt og så så hun ingen grund til jeg skulle sidde og kede mig.

Nu er det sådan, at min kæreste arbejder som frivillig i Blå kors genbrugsbutik i Kbh. og jeg spurgte om jeg så kunne få lov at være der nogle timer om ugen.
Det kunne jeg godt selvom det er 60 km fra hvor jeg bor. Jeg har været i butikken og hilst på de frivillige og syntes de er søde, og har da også lyst til at få lidt andre indput i hverdagen.

Dog kan jeg stadig ikke frigøre mig for den tanke der er bagtanker med i det her fra kommunen, men måske har jeg også paranoia efterhånden.

Der skal i hvert fald udarbejdes en kontrakt og så har jeg jo noget på skrift. Vil dog også bede om en udtalelse fra sagsbehandleren, hvori der står det ikke vil have indflydelse på min sag, hvis jeg deltager 4-5 timer om ugen.

Vi må se, hvad der videre sker.

Phönix
__________________
Se mod lyset, så falder skyggerne bag dig

Førtidspensionist 1/12-2010
Phönix er ikke logget ind   Besvar med citat