Se enkelt indlæg
Gammel 26-09-2018, 09:36   #30
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Bricko, selvom det ikke er dette du har ønsket, så vil jeg alligevel ønske dig tillykke. Ikke så meget med, at du har fået fp, og da slet ikke med, at du er syg, men med at der nu er kommet en afslutning på din sag.

Jeg læste lige lidt tilbage i tråden, og kan se, at du bl.a. har stofskifteproblemer, som muligvis ikke er velbehandlet. Prøv at læse denne side, og se om det får nogle klokker til at ringe: http://naturligmedicin.com/epstein-b...-mononukleose/

Derudover kan der være nogle ting i vores kost, som dæmper stofskiftet. Jeg er lidt i tvivl, om det er blodtype-bestemt hvilke fødevarer det er, men jeg har ihvertfald haft god gavn af, at udelukke de ting fra min kost, som iflg. blodtypediæten dæmper mit stofskifte.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat