Se enkelt indlæg
Gammel 16-01-2008, 01:43   #7
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Angry Fodbehandling bevilget til kvinde med amputerede ben???!!!

Det tænkte jeg også på, Fussen.

Hvad med Politiken? De har den her i nu.

Jeg både grinede og græd, da jeg læste det.

Det er bare så uhyggeligt, og synd for den dame, at hun er spærret inde de sidste år, hun lever. Hun kan jo slet ikke komme ud!!!

Min første tanke var, at lægekonsulenten havde skrevet, at de amputerede ben var en midlertidig lidelse, dokumenteret ved, at hun jo netop har fået bevilget fodpleje. Ergo må borgeren ifølge kommunen være "fuld af løgn".

Formålet er jo at spare penge på el-scooteren.

Det ligner jo alle de sager, vi ser på k10, ikke?

Stakkels kvinde. Det er jo som et fængsel for hende. Umenneskelig behandling, og så føler hun sig ikke engang sikker på, at hun får den om halvanden måned. Hun har totalt mistet tilliden til kommunen. Hvilket er forståeligt. Det får åbenbart ingen ende... heller ikke for en på 82.

Deprimerende tanke, hvis man skal kæmpe resten af livet.

Tænk, at de ikke kan skynde sig noget mere.

Læs her:


Siden marts i fjor har 82-årige Ursula Lundqvist ventet på at få en kommunal el-scooter.

Citat:
Uden den kan hun ikke transportere sig fra sin lejlighed i Dragør, efter at hun sidste år fik amputeret begge ben på grund af sukkersyge.
Citat:
»Hul i hovedet«
Oven i fortvivlelsen over ventetiden fik hun så brev om, at kommunen har forlænget hendes bevilling til fodpleje:

»Jeg fatter ikke, at de sender sådan et kort ud. Det er jo helt hul i hovedet«.

Ursula Lundqvist bor i Dragør Kommune, der har sendt fodkortet ud, og her oplyser kommunen, at hun selv skulle have fortalt dem, at hun fik sine ben amputeret.
Citat:
El-scooter køres rundt mellem kommuner
Efter Politikens henvendelser i sagen har Dragør Kommune aftalt et møde med Ursula Lundqvist, og borgmester Allan Holst forventer, at Dragør er færdig med sagsbehandlingen om halvanden måned. Ursula Lundqvist fyldte i går 82 og er glad for, at der nu sker noget.

»Det var ligesom at få en rigtig god fødselsdagsgave«, siger hun – der dog ikke kan være sikker på, at gaven ankommer om halvanden måned.

Når Dragør er færdig med sagsbehandlingen, går sagen til Tårnby, der skal bestemme, om ansøgningen om en el-scooter skal afvises eller bevilliges. Når den beslutning er truffet, går sagen tilbage til Dragør, der så tager sig af det praktiske.
Læs resten her. Bl.a. dårlige undskyldninger om sagsbehandlingen.

http://politiken.dk/indland/article458295.ece
__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat