Se enkelt indlæg
Gammel 07-09-2018, 20:10   #1
Rotnase
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-07 2016
Indlæg: 49
Styrke: 8
Rotnase er ny på vejen
Har lyst til at raskmelde mig

Hej
Lang sag kort (2,5 år) så har jeg måttet opgive en uddannelse under revalidering (som var en kamp at få igennem). Egentlig var vi i gang med at planlægge en virksomhedsrevalidering men den nye lægeerklæring (forsinket på grund af (sommerferie) har fået kommunen til at stoppe revalidering og jeg skal sygemelde mig med henblik på en ny jobprøvning hvor min arbejdseffektivitet skal klarlægges på et andet område end jeg var under forrevalidering. Der skal så påny tages stilling til om jeg igen (og det tror jeg ikke på) kan revalideres eller flexjob eller hvad de nu kan finde på at parkere mig i - eller som jeg frygter ingen ad delene og at jeg står tilbage med ingen ting.

Det heldige er at jeg er i a-kasse og har dokumentation på 1 års dagpenge. Mit selvværd vil have godt af at komme ud af systemet og at jeg næsten ikke kan overskue at skulle gennem kommunens maskine med alt hvad der følger og det jeg tror er en ret ringe chance for at blive flex-godkendt... Selv om jeg har både nogle psykiske og fysiske skånehensyn.

Så jeg har sgu lyst til at raskmelde mig og begynde stille og roligt på pædagogisk vikararbejde igen med en usikker fremtid til følge.


Jeg vil dog sagtens kunne leve af 20 vikartimer om ugen. Og jeg kan sikkert godt holde til det - selv om jeg vil synes det er lidt hårdt ind i mellem. Tænker det handler om at overleve når det er som det er i dag.

Har lyst til at springe ud i det og få fred for den kommune og det jeg synes er hård modstand og mistro...

Andre der har lignende oplevelser og været i samme dilemma?
Gode råd modtages gerne....
Rotnase er ikke logget ind   Besvar med citat