Se enkelt indlæg
Gammel 01-08-2018, 17:16   #6
Nørd
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-11 2014
Indlæg: 1.079
Styrke: 11
Nørd er ny på vejen
Lad os bare sige at dit ressourceforløb er et "rigtigt" ressourceforløb som MistyMiss sætter berettiget tvivl ved, og du derefter nægter at få endnu et ressourceforløb, så er du som MistyMiss også så fornuftigt kommenterer ikke nødvendigvis berettiget til fleksjob eller pension.

Hvis kommunen vurderer at du ikke er berettiget til fleksjob eller pension, så er der altså kun kontanthjælp eller egen/ægtefælde forsørgelse tilbage hvis du afviser at få endnu et ressourceforløb.
Så hvis du nægter at modtage endnu et forløb skal du virkelig have nerver af stål.

Når det er sagt, så vil jeg sige at når du kommer for rehabiliteringsteamet, så skal de jo fremkomme med gode forslag til indsatser som de mener kunne forbedre din arbejdsevne og hvis du til rehabiliteringsmødet er i stand til at argumentere imod samtlige indsatser de kan finde på, så tænker jeg at det vil være sværere for dem at gennemtrumfe endnu et forløb.

Hvis de så alligevel gennemtrumfer, så kan du bruge alle dine gode argumenter i din klage som sendes videre til Ankestyrelsen hvis kommunen fastholder.
Personligt ville jeg i det tilfælde bare modtage forløbet og følge deres forløb og samtidigt klage og så håbe på medhold i Ankestyrelsen.
Så vidt jeg ved kan du ikke klage over at have fået et ressourceforløb, du kunne jo have sagt nej, men du kan klage over de indsatser du skal igennem i dit forløb og her er det at du kan argumentere hvorfor diverse indsatser du skal igennem i forløbet efter din mening ikke vil kunne forbedre din arbejdsevne.
Nørd er ikke logget ind   Besvar med citat