Se enkelt indlæg
Gammel 05-10-2016, 08:45   #16
Mella
Bruger
 
Mellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 29-10 2005
Indlæg: 742
Styrke: 19
Mella er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af KageØre Se meddelelser
Du tilhører den sidste kommune du var tilmeldt inden du rejste.

Alle kommuner har pligt til at have en hjerneskade koordinator, denne hjælper dig tilrette i systemet.

Jeg ser ikke noget grotesk i din sag, du var advaret af kommunen og rigtig mange her inde om konsekvensen inden du rejste.
Du rejste fordi du ikke kunne få en bolig hvor du ville, det kunne du ikke fordi du faktisk havde en passende bolig på det tidspunkt.
Grotesk eller ej så tænker jeg, at mistereu er faldet igennem hele sikkerhedsnettet.
Åbenbart har han ikke fået hverken forebyggende hjælp eller støtte og derfor nu er hjemløs og kasteboldt mellem forskellige systemer.
Oven i afvist af psykiatrisk skadestue. Som utallige andre.

Jeg bliver forundret over, at du kan sidde med løftet 'hvad sagde jeg' pegefinger' og at det burde han have vidst - og at han var advaret.
Er det slet ikke gået op for dig, at mistereu er syg og ikke kan tage konsekvens og ansvar for handlinger?

Citat:
Oprindeligt indsendt af mistereu Se meddelelser
hej Mella jeg skal alleredet til møde med rene i morgen fra sand .

jeg har læst mange oplæg herinde omkring hjerneskade utroligt man skal blive behandlet sådan af systemet og at de direkte skider på ens rettigheder og henvendelser fra psykiatriske anstalter som de os selv har med at gøre..

jeg står som en dansker og har det som om jeg skal til at søge om asyl igen.
de ville ikke have mig på psykiatrien i fredags selvom politiet afleveret mig der, pga jeg er hjerneskadet og hjemløs det har sagt ordret til mig.
Hvor godt at du skal mødes med Rene i dag og nogen som lytter til dig.
Jeg håber, at han kan hjælpe dig videre.
__________________
Ingen slipper levende fra livet - jeg lever, mens jeg er her.
Mella er ikke logget ind