Se enkelt indlæg
Gammel 24-02-2017, 23:57   #273
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Jamen hvad skal man sige....det er så uhyggeligt og råt...økonomisk tænkning....

At de bare kan se økonomien frem for de mennesker de har med at gøre....ja det er virkelig uhyggeligt...

Man skal virkelig have et godt helbred for at komme igennem dette system...eller være i det...
Det er fandme uhyggeligt, at penge kan få læge til at gå på kompromis med deres lægeløfte. Øv!
hvorfor råber de ikke selv vagt i gevær????

En venindes søn døde i 2014 efter en knæoperation. Jeg var med hende efterfølg. til en samtale med en overlæge der beklagede, men også vaskede hænder med en masse latinske ord.

Sagen kan ses i politiken.Han hed Henrik Winther. Han var en stor stærk fyr, sejlsportsmand, ikke ryger, ikke for tyk og 42 år med en søn på 3.

Han blev opereret. Ved ikke om han i virkeligheden var offer for den politik, men han døde 10 dage efter en lille operation.

Trods talrige henvendelser til både Bispebjerg og 1813 var ingen interesseret i at hjælpe.
Der blev begået fejl på fejl.

En sygeplejerske på 1813 var tilmed så uforskammet, at sige til hans kone, da hun hørte ham i baggrunden skrige af smerter:
Det er da godt han ikke skal føde Jeres børn.

Også andre gange ved henvendelse klagede de over, at han ikke selv ringede!!!!

Der blev endelig 1 eller 2 dage før han døde taget infektionstal, men inden svaret forelå blev han sendt hjem på egen regning.

Tallet var faretruende højt, men ingen tjekkede det.
Jeg kunne blive ved.

Da han endelig blev indlagt lod Bispebjerg ham blive, trods de vidste at med kødædende bakterier skal de overføre til Riget. Det er der en aftale om.

De forsøgte med andre ord at dække over egne fejl.

Først der indså de fadæsen og da de endelig overførte ham var det for sent.

Kirurgerne på Riget forsøgte at redde hans liv med amputation af benet, men kort efter meddelte de , at det var for sent. Bakterien havde bredt sig til samtlige indre organer.

Konen ringede dagligt og bad om lægetilsyn, men det havde de ikke ressourcer til. De kørte ikke ud.
Han tålte ikke morfin, så en læge fra 1813 sagde, så drik noget kamillete.

Sagen kan vistnok stadig ses på politiken.

google Henrik Winther!
__________________________________________________ ___

Først kære Peter, har du overvejet at få et nyt alias.
Jeg holder meget af dine indlæg, og har lært meget af dig.

Men men, når jeg skal finde indlæg fra dig kommer jeg virkelig på prøve.

Jeg kan ikke huske dit alias og bruger lang tid på at finde dem.
Mange som har færre indlæg har langt mere mundrette alias. Nu har jeg så endelig skrevet dit alias ned.

Nå mit ærinde er dit seneste indlæg vedr. operationer.

Jeg skrev et indlæg om min venindes søns død.

Efterfølg. har jeg atter googlet ham og ser nu, at hans journal er fremlagt for førende eksperter, og samtlige har sagt at han ikke burde være blevet opereret.

Overlægen på Bipebjerg, Duus, som jeg har mødt fastholder imidlertid at operationen var efter bogen.

Hvis man googler Henrik Winther, og ser billeder kan man se en mand i en hospitalsseng og der henvises til TV2, som har forelagt hans journal.
Læs det.

Der er foto af ham, da han stadig var rask, og udtalelser fra konen.

Her bliver også beskrevet baggrunden for de mange unødvendige og i det her tilfælde fatale resultat.
Han betalte med det højeste man kan betale med, nemlig sit liv.

hvornår vågner vi op i landet med mælk og honning!!!
Hold kæft, hvor er jeg vred. kan snart ikke være i min krop af vrede.

Føj, føj politikere, skam Jer og bed om tilgivelse!!
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat