Se enkelt indlæg
Gammel 14-02-2017, 12:50   #2
MistyMiss
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-06 2015
Indlæg: 3.195
Styrke: 13
MistyMiss er ved at flytte ind på K10MistyMiss er ved at flytte ind på K10
C/O adresse = alm adresse, hvor ens navn ikke står på postkassen.
Så C/O adresse er faktisk også bopælsadresse. Man må ikke have co adresse et sted hvor man ikke bor.


Sådan helt ærligt, så tror jeg bare at de kunne omformulere deres spørgsmål til:
"Vi kan se at der står flere navne på postkassen end dem der bor der. Er det fordi vedkommende har glemt at flytte adresse til din bopæl, eller er der en anden grund?"
Altså at de lige skal sikre sig, at det ekstra navn på postkassen, ikke er en der reelt set bor der uden at have adresse der

Post-adresse og alm adresse er ikke det samme.
Kender en der står og skal flytte, og han skal både flytte bopælsadresse (til folkeregistret), og også flytte post-adresse (ved postnord).
Så jeg tror at post-adressen bare er hvor ens breve skal leveres. Så længe din datter kun flytter post adresse og ikke alm/bopæl/co adresse hjem til dig, bør det være som det skal


Kan huske at man engang kunne få "omdirigeret" sin post til en anden adresse, hvis man var i udlandet. Ved ikke om det er ændret til at man flytter sin postadresse.

CPR loven:
"§ 6. Kommunalbestyrelsen skal i CPR registrere enhver på dennes bopæl i kommunen, hvis vedkommende efter kapitel 4-6 skal være registreret her i landet. Ved bopæl forstås det sted (bolig), hvor en person regelmæssigt sover, når denne ikke er midlertidigt fraværende på grund af ferie, forretningsrejse, sygdom eller lignende, og hvor denne har sine ejendele. "

Den paragraf omtaler bopæl/folkeregister/co/opholds adresse

Sidst redigeret af MistyMiss; 14-02-2017 kl. 12:56.
MistyMiss er ikke logget ind   Besvar med citat