Se enkelt indlæg
Gammel 04-06-2010, 10:26   #1
Nucca
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 03-02 2010
Lokation: Aalborg Kommune
Alder: 40
Indlæg: 182
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Nucca er ny på vejen
Brev i dag: Sygedagpenge stoppes på onsdag

Hej med jer

Så fik jeg mit brev om afslag på fleksjob, og de vil stoppe mine sygedagpenge - fra på onsdag! og hvis jeg vil klage over det skal jeg gøre det senest på mandag kl. 10, og jeg har lige modtaget brevet i dag kl. 10... det er vel komplet og aldeles imod reglerne???

Derudover skrives der: Du har ansøgt Jobcenter Nord om tilbud om fleksjob , hvilket der gives afslag på, idet du ikke opfylder betingelserne. Ikke muligt at pege på revalideringsmuligheder.
Din sag har været drøftet på teammøder herunder den 13.04.10 og 26.05.10 i forhold til hvorvidt der er behov for at tilbyde dig en revlideringsmæssig indsats. På begge møder er beslutningen, at der ikke er behov for at tilbyde dig en revalideringsmæssig opkvalificering, idet du anses som tilstrækkeligt fagligt og praktisk velkvalificeret til at kunne påtage dig arbejde på normale vilkår som lægesekretær. Dette arbejdsområde vurderes at kunne tilgodese dine skånehensyn i tilstrækkeligt omfang.

...og denne vurdering på trods af en arbejdsprøvning der i snit viste, at jeg kunne klare 18 timer og en lægeerklæring der peger på 50% funktionsnedsættelse!
Nucca er ikke logget ind   Besvar med citat