Se enkelt indlæg
Gammel 07-09-2017, 16:38   #104
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Der må ikke være personlige oplysninger i de mails der IKKE går igennem e-boks og dermed sikker mails...

Helbredsoplysninger osv er personfølsomme oplysninger og må ikke sendes igennem alm mails....da det svarer til at sende oplysninger på et åbent postkort...

Noget andet...

Jeg så en video du og Jane havde lavet og lagt på youtube.....hvor Jane var dig og du var sagsbehandler...altså for sjov...

I den video....der undrede jeg mig over at på den ene tidspunkt...ja der skulle du havde stilsiddende arbejde pga knæ....

2 sek senere...der skrev de at du IKKE skulle have stilsiddende arbejde pga søvnapnø...

Meget smart af dem at dele oplysninger op og tage hver for sig....

Men uanset hvordan de gør....så kan begge ting jo ikke lade sig gøre...

Ved ikke om du selv har fanget den...altså med at de siger at du skal begge ting...alt efter hvilket problem de behandler...måske det er værd at nævne for dem...eller i en klage...at tingene skal samles og behandles under et...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat