Se enkelt indlæg
Gammel 17-09-2016, 20:41   #16
KageØre
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-12 2015
Indlæg: 1.322
Styrke: 10
KageØre er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Nørd Se meddelelser
Er du selv kommet i mål med flexjob eller pension ?
Ja, på baggrund af en kort men meget veldokumenteret praktik og velbeskrevne påvirkninger i hjemme, i den periode hvor jeg var i praktik og ikke var i stand til andet.
Citat:
Hvis du er, kan du venligst uddybe hvad du gjorde anderledes end andre for at fremskynde din egen praktik ?
Jeg holdt kommunen i meget kort snor og forlangte hyppige møder med konsulent og arbejdsgiver... møde Mandag og Fredag hver anden uge, og Onsdag i ugen ind imellem... den meget tætte opfølgning gjorde sagen klokkeklar og i tilkendelse af pension står der direkte at det er beskrivelsen af den tætte opfølgning der gjorde udslaget til pension.
Citat:
Gjorde du selv som du råder trådstarter til, nemlig at raskmelde dig og komme i praktik som rask ??
Nej, det gjorde jeg ikke for jeg havde ikke en arbejdsevne på højde med trådstarter, så det var ikke realistisk i mit tilfælde... men har tidligere i en ledighedsperiode før min arbejdsevne forsvandt helt, foranstaltet en praktik, som blev nøje beskrevet og blev accepteret som arbejdsprøvning på lige fod med hvis kommunen havde udført den.
Citat:
Hvis du uddyber eksakt hvad du selv gjorde kan vi andre måske bedre forstå hvad du mener, så er det lettere at kopiere, hvis man ønsker at følge dit råd.
Der er ikke så meget at tilføje, ud over at hvis jeg ikke havde gjort noget selv, var min sag ikke allerede endt med pension efter 8 år... så havde jeg stadig siddet i saksen.
KageØre er ikke logget ind   Besvar med citat