Se enkelt indlæg
Gammel 19-01-2013, 20:51   #1
mookmik
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 13-04 2011
Indlæg: 260
Styrke: 0
mookmik er ny på vejen
Har lige søgt førtidspension ( 2013 )

Jeg har lige søgt førtidspension.

Det ryster mig lidt at der intet er klar ude i kommunen, det gælder lige fra skemaer der skal bruges til det videre forløb.

Jeg vil ikke smide det over på min sagsbehandler, men det pisser mig lidt af at man haster en lov igennem uden at kommunerne får tid til at få styr på den nye reform og blive klar til at servicere deres borgere.

Min sagsbehandler vil være inhabil ved en paragraf 18 da min sbh skal sidde i det der panel der skal afgøre borgernes skæbne, ikke fordi det genere mig da jeg søger via paragraf 17, mine sdp stopper lige om lidt efter lidt over 2 år på sdp.

Jeg er bare lidt lettere hmmm rystet over at man gennemføre en reform uden at give kommunerne og sagsbehandlerne, job konsulenterne osv mulighed for at sætte sig ind i de nye regler og blive klar og få tingene op at køre som den nye reform kræver.

Jeg er dog mega usikker på om alt bliver overholdt som det skal her i 2013 og de sager der skal afgøres her i starten af 2013 og ikke mindst borgernes videre færden i systemet uanset om det gælder ting som ftp eller flex osv ........

Er der en der ved om lægekonsulenterne stadigvæk skal bruges her under den nye reform i 2013 ?
mookmik er ikke logget ind   Besvar med citat