Se enkelt indlæg
Gammel 03-01-2011, 21:15   #9
1971
Føler sig hjemme på K10
 
1971s avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-12 2010
Lokation: København
Indlæg: 30
Blog Indlæg: 1
Styrke: 14
1971 er ny på vejen
Tak for de gode råd.

@Enteneller
"Indlægget som du starter med kunne meget vel være partshøringen, dvs. varslingen om stoppet af dine sygedagpenge iht. §7a, er det ikke korrekt ? Kommunen skal nedfælde hele §27 i en sådan partshøring, det formoder vi er gjort ?"
Jeg har ikke fået en partshøring. (Går ud fra at der står det er en partshøring hvis det er)

"Og som der også henvises til, hvordan ser din rp. ud. ?? Den skal du have i forbindelse med stoppet, men det har du måske ikke modtaget endnu ? "
Har ikke fået en revalideringsplan. De har talt om jeg skulle have en to gange, men det er blevet ved talt om. modtaget

@gunvor
"Skal det læses, som at du og evt. læger mener du har en varig forringet funktionsevne/arbejdsevne? Eller er der mulighed for operation? Hvis operation, hvilken tidshorisont er der så på dette?"
Varrig forringet funktionsevne/arbejdsevne i følge en overlæge i arbejdsmedicin i forhold til ryggen og venstre skulder .

Operation - måske for hælesporer/betændelse i akskilesenere , men først skal jeg prøve intensiv fysioterapi i 6 mdr. via kommunen og hvis det ikke hjælper operation.

Diskusprolapser - lægen syntes jeg er for ung til operationen, og er ikke sikker på at den vil hjælpe.

og ja det er også det berømte uafklaret sygdomsbilled, der spiller ind....
1971 er ikke logget ind   Besvar med citat