Se enkelt indlæg
Gammel 28-02-2016, 12:46   #3
MulleBulle
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
MulleBulles avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-09 2013
Lokation: Hjemmefra
Alder: 57
Indlæg: 10
Styrke: 11
MulleBulle er ny på vejen
Hej Gana

Ja jeg har fået svar på mine indsigelser..

Jobafklaringsforløb er udelukket fordi der vurderes at jeg har komplekse problemer.

Ja der er lagt en plan og ja det er tværfagligt..

Afgørelsen baseres på:

Der ses i henhold til rehabiliteringsteamets indstilling at være udviklingsmuligheder via et tværfagligt koordineret ressourceforløb ved iværksættelse af indsatser ved indstilling til mentor og socialvejleder, som er tilknyttet socialpsykiatrien ligeløbende med, at du følger den igangværende behandling ved psykiater. Formålet med mentor og hjemmevejleder er med henblik på at støtte dig i at kunne overskue din økonomi, hjælp til at søge om anden bolig, støtte til at bryde isolation og til at håndtere de hjemlige forhold.
På sigt er målet ligeledes at støtte dig i at udvikle ressourcer således, at du vil kunne deltage i et praktikforløb med henblik på en tilbagevenden til arbejdsmarkedet på særlige vilkår. Etablering af praktikken vil ske under hensyntagen til din helbredsmæssige situation og i samråd med behandlende psykiater.

Det vurderes tillige, at der skal tilbydes en indsats i forhold til at støtte dig i at deltage i fysisk aktivitet i rolige opgivelser, ligeledes med henblik på at støtte dig i at bryde social isolation samt styrke dine fysiske ressourcer.

Jeg har skrevet stikord på et hav af gule sedler...dem vil jeg nu skrive op på en blok og så gå ud efter dem og danne mig et foreløbigt overblik..
__________________
For syg til at være rask og for rask til at være syg

Sidst redigeret af MulleBulle; 28-02-2016 kl. 12:49.
MulleBulle er ikke logget ind