Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 26-03-2014, 02:03   #1675
jh
Bøh!
 
Tilmeldingsdato: 09-06 2006
Indlæg: 479
Styrke: 18
jh er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Ang nikotin styrke på de der 40 - 50 mg....tja det er jo nok fordi de fleste har den der frygt ud fra de der undersøgelse hvor du kan dø af næsten ingenting...

Problemet er bare at de undersøgelser ikke passer...og at der skal vanvittig meget mere til at gøre end syg....og kroppen er sådan indbygget at hvis du skulle få for meget nikotin...ja så vil du ikke have lyst til at dampe mere....

Så medmindre du direkte drikker nikotin væsken...ja så kan du ikke slå dig selv ihjel på den måde...ihvertfald ikke ved at dampe væsken...
Ja, det er umuligt at dø af overdosis damp, uanset nikotin styrke, selv hvis man prøver, vil man besvime før det går rigtigt galt...

Citat:
Det der kan være et problem ja det er jo at man kan blive afhængig af de høje doser nikotin...og det skal man selvfølgelig passe på....plus at med de høje doser...ja så skal man passe mere på hvis man skulle få væsken på sig....da man jo optager den uanset om man damper den eller får den på huden...
Ja, det siges der, jeg har fået 100mg/ml væske på fingre og hænder flere gange, men næsten intet mærket, lidt rødme på huden er alt...
Citat:
Så dette er ikke en anbefaling til at man begiver sig ud i de høje doser....man skal helt sikkert vide hvad man laver inden man gør...og have respekt for denne væske...
Helt sikkert, og også opbevare det sikkert, så der ikke sker uheld, præcis som med andre farlige væsker...

Citat:
For mit vedkommen ja der har det jo ved de 26 mg kunne få mig til at stoppe med at ryge...
Ja, det var også ca det (24mg/ml) der fik mig fra røgen, men det er meget forkelligt fra person til person...

Men igen man kan ikke udelukket se på styrken, man er nødt til at se på mængden også...

Når jeg damper 6mg/ml er jeg oppe på 10ml om dagen, svarer til 1.2ml/50mg/ml, om jeg kan nøjes med 1.2ml om dagen, har nok lige så meget med vane at gøre...

Men det skal prøves. det vil helt klart være langt sundere...

Citat:
Ang blodtryk...jamen det er jo slet ikke sikkert at det er dampen der har noget med det at gøre....det kan sagtens være fordi jeg måske bevæger mig lidt mindre her efter jeg ikke hele tiden skal ned og købe smøger...og det har jo også indflydelse på kredsløbet og dermed blodtrykket...
Ja, du siger noget... det kan sagtens være derfor...

Jeg røg som sagt kun udenfor, de ture får jeg jo heller ikke mere, det kan da også være medvirkende til at min vægt er steget...

Selv om det er meget små ture, bliver det jo til en del i løbet af en dag...


Er det type 1 eller 2 du har?
jh er ikke logget ind   Besvar med citat