Se enkelt indlæg
Gammel 25-09-2016, 13:37   #3
Løvinden
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 29-06 2009
Indlæg: 135
Styrke: 15
Løvinden er ny på vejen
Jeg får lige lyst til at komme med et kommentar, der går mere på din psykiske tilstand.
Det lyder virkelig som om at du har brug for at kunne give slip og få noget tid til at arbejde med dig selv. Jeg har selv været igennem et meget langt forløb med angst, stress og depression, og jeg synes jeg fik meget stor hjælp af systemet. Det er jo en ærlig sag at melde ud, at man altså ikke kan klare at passe sit job/studie mere eller for den sags skyld være ledig. At være ledig i dagens Danmark kan være utrolig stressende, jeg har lige selv været der!
Det kan være en stor investering i fremtiden at drage omsorg for sig selv og bede om hjælp. Det kan godt medføre en stor angst for at hele læsset vælter, når man giver slip. Måske gør det også det i en periode, fordi det simpelthen er det der skal til - at man tør give slip. Men det betyder jo ikke at man aldrig får fat igen. Jeg fik fat igen dengang, selvom ingen inclusive mig selv troede på det.
Arbejdet med sig selv og tiden gør så meget. Og pludselig er man et helt andet sted i livet. Et sted der forhåbentligt at meget bedre at være. Pas godt på dig selv og husk at drage omsorg for dig selv.
Løvinden er ikke logget ind   Besvar med citat