Se enkelt indlæg
Gammel 15-06-2013, 22:12   #410
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.769
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Dragør kommune.

Meldt til Statsforvaltning Hovedstadens Tilsyn.

Ufuldstændigt vedtagne sagsbehandlingsfrister iht Retssikkerhedslovens §3 stk.2 trods gentagne møder med den politiske ledelse samt div socialchefer

Den nuværende socialministers hjemkommune.

Da Dragør kommune ifølge lovgivningen er tvunget til et forpligtigende samarbejde med anden kommune, indtil nu Tårnby Kommune, med store problemer på alle fronter.

Derfor er et nyt forpligtigende samarbejde ved at indgås med Københavns kommune. Allerede nu ses der store problemer for så vidt sociale sagsbehandlingsfrister, hvor embedsmænd bestemmer KK serviceniveau.

Men prøv selv: du er svært handicappet, har brug for udskiftning af el-kørestol samt invalidebil.

Hvad er sagsbehandlingsfristen?

Hvem skal afgøre sagen til afslutning? Tårnby eller Københavns kommune?

Måske Dragør kommunes socialrådgiver?

Hvad siger lovgivningen?

Vanskeligt? Nej, man skal bare læse lovgivningen. Her mangler viljen i Dragør kommune.

Personligt har jeg haft konstruktive møder med borgmestre, 4 ialt og troede at en løsning vil falde på plads. Min oplevelse af forløbet har været, stærke embedsmænd der sætter dagsorden.

Socialminister Karen Hækkerup er skriftligt informeret og modtaget en opfordring til et møde med en løsning, som dagsorden. Men har intet hørt, trods een rykker.

Derfor klagen til Tilsynet. Trist. ØV, hvor har jeg været naiv!

Hilsen Peter

Web, når du får tid skal Dragør kommune fjernes fra positivlisten til negativlisten.

Sidst redigeret af phhmw; 15-06-2013 kl. 22:22.
phhmw er ikke logget ind   Besvar med citat