Emner: Til Støjberg
Se enkelt indlæg
Gammel 30-06-2009, 10:10   #45
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Ja ja så valgt Inger Støjberg at sende spørgsmålene på hendes urigtige oplysninger til arbejdsmarkedsstyrelsen i stedet for selv at svare så kan hun på den måde lige smutte lidt fra sit ansvar ...

Ikke at det hjælper noget for det er et helt hen i vejrte svar hvor man løber fra alt ansvar lige som man plejer og Helle4 du har altså ikke noget problem for hvis du ikke ved det så er ledighedssydelse og kontanthjælp to forskellige ydelser og derfor er der to forskellige slag pligter og krav ... tadaaaa ja se det vidste vi jo ikke ... men de har måden at hjælpe dig på .... DU SKAL I ARBEJDE jamen det er jo lige så man klapper i sine hænder for de er da dygtige det vidste vi jo slet ikke

Nå de har som sædvanligt svaret så det er et større professorat i sig selv at få det på siden her .. men men jeg går i gang lige som jeg også går i gang med at sende det til div relevante steder , har sendt det til Carsten Riis (HK) som var den der sagde at jeg kunne gå til ombudsmanden hvis ikke der kom svar fra hende på min henvendelse og det kan vi hermed konstatere det virker ...

Så har i stillet spørgsmål til en minister og denne eller dennes undersåtter ikke svare , så ryk og til sidst skriv at nu er det ombudsmanden , så får de fingeren ud ...

finder ud af at sætte brevet ind så i kan læse det ...
  Besvar med citat