Se enkelt indlæg
Gammel 02-03-2011, 15:29   #16
SusanneB
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 25-02 2011
Indlæg: 19
Styrke: 14
SusanneB er ny på vejen
Hej ladybird,

Nej, det er også det jeg mener. De har valgt at se bort fra den sidste statusattest, da det jo er til deres fordel. På den måde ser det ud som om jeg ikke er afklaret.

Jeg havde kun 8 dage til partshøring. Her afleverede jeg to breve. Den ene med de relevante regler som du nævner. Den anden var omkring den manglende statusattest og mangelfulde ressourceprofil.

Jeg er superglad for at du nævnte det med forlængelsesmulighederne på 39 uger og 2x52 uger. Det havde jeg overset og det har de overhovedet ikke taget stilling til. Ej heller har de undersøgt om jeg kunne afklares inden for den tidsramme. Selv med operation havde jeg kunne opfylde begge perioder.

Det våben må jeg desværre vente med at bruge til hvis den ryger til BAN.

Jeg har bedt om aktindsigt og den skal jeg senest have på mandag, hvis de 10 dages frist skal overholdes.

Så må jeg se hvad der ellers sker.

Er det en fordel hvis jeg lægger pres på kommunen og giver dem en frist på et par uger? Eller vil kommune bare sige at de er ligeglad med det?

Tusind tak for hjælpen. Det betyder virkelig meget for mig. Jeg mener det er en meget interessant problemstilling. Jeg mener selv jeg har en god sag, men jeg frygter at kommunen på en eller anden snedig måde kan sno sig uden om den.

Venlig hilsen
SusanneB
SusanneB er ikke logget ind   Besvar med citat