Se enkelt indlæg
Gammel 07-06-2010, 08:47   #1
twoc
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 07-10 2009
Alder: 55
Indlæg: 84
Styrke: 15
twoc er ny på vejen
Erstatning af erhvervsevnetab

Hej alle

Jeg er blevet tilkendt førtidspension efter en arbejdsskade (PTSD) og har fået førtidspension siden januar. Arbejdsskadestyrelsen fik de absolut sidste papir fra kommunens pensionsteam i januar måned og kunne derefter afgøre mit erhvervsevnetab. Problemet er bare at der sker INTET overhovedet ....jeg ringede ind i februar og snakkede med en medarbejder i arbejdsskadestyrelsen og fik at vide at sådan en afgørelse tog i snit 2 1/2 måned og de må vist være gået nu.
Når jeg ringer til arbejdsskadestyrelsen kan man absolut intet få og vide og jeg mener intet. Når jeg spørger "går der 1-2-3 måneder endnu ?" eller længere tid får jeg bare at vide at det kan de intet sige noget om. Jeg er ved at være så hamrende træt af arbejdskadestyrelsen og at man ikke engang kan få en brødkrumme af information om ens sag.
Jeg har følgende spørgsmål :

1. er der en max grænse for hvor lang tid de kan være om at afgøre ens erhvervsevnetab ?
2. Har i nogle gode råd med hensyn til hvem man evt. kan klage til over den langsomme sagsbehandling ? (selvfølgelig alle andre end arbejdsskadestyrelsen) eller gode råd i det hele taget ?

På forhånd tak

Med venlig hilsen

Twoc
twoc er ikke logget ind   Besvar med citat