Se enkelt indlæg
Gammel 15-05-2009, 09:37   #3
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
Hejdien, tænk ja, det tror jeg sg jeg gør, sender lige præcis dette som jeg nu har skrevet, go´idé
- for det er jo sådan det er.

Åh hvor trist en historie m din mormor og morfar, ja, de burde mere end skamme sig alle sammen

Hm, kan huske da det i tidernes morgen partout skulle laves om til integreret pleje, ja det var da ganske rædselsfuldt.
Jeg kørte som aftenvagt og havde op til 28 besøg fra kl 15-23! Spørg mig ikke hvordan det kunne lade sig gøre -for det kunne det jo i sidste ende ikke!
Efter en tid sagde jeg op. Da først jeg skulle til at sætte fr Jensen på toilettet samtidig m at jeg også gav hende mad for at nå det hele-hvis du forstår- ja, da havde jeg sg fået nok!
Det var så uværdigt og nedværdigende for alle og tænk, det kunne politikerne i kommunen ikke forstå!

Den dag i dag kan jeg stadig få lyst til mit gamle job når diverse politikere udtaler sig om velfærdsDK.
Jeg skulle med største fornøjelse klaske en ble i r.... på dem, samtidig m jeg proppede blendemad af udefinebar indhold i k..... på dem og herefter efterlade dem i hjælpeløs tilstand resten af døgnet!
SMÅKAGE, så kunne de selv prøve "kuren".

Ja ja, jeg véd godt jeg er naiv for de har jo selvfølgelig deres på det tørre og kommer jo nok aldrig til at opleve det meeen... man har vel lov at drømme
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat