Se enkelt indlæg
Gammel 30-12-2016, 10:55   #401
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af phhmw Se meddelelser
http://www.b.dk/nationalt/naar-gardi...get-af-sin-far


Malene Lauritsen ved i dag, at flere i lokalmiljøet havde mistanke om, at der foregik noget forkert bag de nedrullede gardiner, men ingen gjorde noget. Heller ikke, da hun udviklede uforklarlige epilepsi-agtige besvimelsesanfald, fandt en læge anledning til at spørge til, om alt var okay derhjemme. Eller da hun som 13-årig blev sendt til lægen af sin far for at blive sat på p-piller.

Citat:
Oprindeligt indsendt af phhmw Se meddelelser
Politikerne har for travlt - til dét

[B]I salen er der kun mødt ganske få politikere op. De har åbenbart for travlt til dét. Det er i hvert fald, hvad social- og indenrigsminister Karen Ellemann siger, da hun i sidste øjeblik kommer valsende ind.

Hun holder en kort tale, hvori hun ikke rigtig siger noget – men hun når dog at fremhæve, at man kan nå langt med frivilligt arbejde, og at det jo også er rart bare at tage en kop kaffe med ligesindede. Salen er synligt rystet.

Efter talen afbryder ministeren et offer, som er ved at fortælle om de over 80 indlæggelser på psykiatrisk afdeling, de mange selvmordsforsøg og den efterfølgende invalidepension, fordi hun ikke lige har tid til at høre færdig, før hun går.
Jeg har lyst til at skrive et længere indlæg, men jeg kan ikke finde ord. Jeg er rystet.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat