Se enkelt indlæg
Gammel 15-04-2009, 21:36   #5
DaisyBoo
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 10-07 2008
Lokation: København
Alder: 42
Indlæg: 178
Styrke: 16
DaisyBoo er ny på vejen
Det kan aldrig nogensinde komme andre ved hvordan du bruger din fritid - overhovedet!!!

Man har jo fleksjob fordi man ikke kan varetage et job på almindelige vilkår og når man har det som vi har det så kan man heller ikke fungere optimalt i i hjemmet og i fritiden som man gerne ville kunne. Jeg kan ikke gøre så meget rent som jeg gerne vil, lave så meget praktisk som jeg vil, tage så mange ture rundt til familie og venner (kan ikke køre bil ret længe ad gangen) og og og.. Desværre. Men når jeg kan og hvornår og hvordan og hvad jeg gør - det kommer simpelthen ikke andre mennesker ved.

Du ved, kommunen ved og lægerne ved at det er reelt det du fejler og at du ikek kan klare en hverdag som "alm" mennesker kan! Så må folk tænke hvad de vil. Du må foretage dig hvad du kan. Der er ikke noget du ikke må.

Men selvfølig er det svært ikke at lade være med at tænke over hvad andre mennesker måske gør og siger. Men der er ikke noget at gøre ved det, andet end at forklare hvordan din verden hænger sammen. Men reelt skal du ikek stå til regnskab over for nogen som helst.
DaisyBoo er ikke logget ind   Besvar med citat