Se enkelt indlæg
Gammel 05-03-2009, 13:33   #5
mumle_mund
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 22-11 2007
Indlæg: 174
Styrke: 17
mumle_mund er ny på vejen
Tak for lidt støtte... Det er godt nok noget som kan gøre end grå i hovedet..

Bare fordi man ikke er rask og kan arbejde 40timer om ugen og har en god uddannelse så skal man have et skod liv uden livs kvalitet. Jeg kan forstå at regeringen vil af med de få som virkelig bare ikke gider at arbejde. Men at belønne dem som arbejder meget i en sådan grad at man glemmer at der findes andre end dem som nasser og dem som arbejder livet væk, duer bare ikke. De glemmer den gruppe af befolkningen som vitterligt har brug for hjælp og som ikke selv har bedt om at være i en situation hvor økonomien ikke kan hænge sammen. For dælen da.... De må snart komme ind i kampen!

Tak for råddet Zuza. Jeg vil læse lidt på det og finde ud af om der er smut vej.

Jeg skulle have været til møde med en "psykolog"-agtig ansat på Agens idag. Bare for at snakke om hvordan jeg har det.
Ikke at jeg gider, hvis jeg vil snakke har en psykiater som støtter mig og bruger gerne sin fritid på at hjælpe mig. Men Agens ser kun at jeg engang havde en depression. Så de forsøger konstant at se om jeg mon ikke kan laves psykisk også PLUDSELiG arbejde...
Når men konsulten eller hvad personen er havde glemt at bucke mødelokale... FLOT...Men så fik jeg da sovet...

Min plan er at hvis Ankenævnet også giver afslag på fleks. (hvilket hverken jeg eller advokaten kan forstille os) så beder jeg om en ny arbejdsprøvning. Og hvis den viser jeg ikke kan arbejde mere end 10timer og må øge mit medicin forbrug. Så om nødvendigt må jeg søge en paragraf 17... Selv om det aldrig giver noget af sig.
Men Agens får jo penge ved at sådan en som jeg er ude at systemet. Jeg er så vred over at de direkte får en bonus ved at "få folk i arbejde" Det kan sgu da kun ende med at gå ud over borgerne...
mumle_mund er ikke logget ind   Besvar med citat