Se enkelt indlæg
Gammel 18-06-2014, 09:34   #10
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.662
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Mail til Pernille Rosenkrantz-Theil, S. Formand for Beskæftigelsesudvalget

Kære Pernille Rosenkrantz-Theil, S. Formand for Beskæftigelsesudvalget samt Handicap - & Socialordfører.

VEDR.: Bevilling af fleksjob af svært handicappede medborgere, ned til få minutter/sekunder om ugen.

I forbindelse med den hastighed regeringen vedtager nye reformer, kan det være vanskeligt, at følge med i alle regler og love. Men, som bisidder og svært handicappet gør jeg mit bedste.

Men jeg lytter til, hvad du siger i det offentlige rum, herunder dine udtalelser om borger der får bevilget fleksjob ned til få minutter om ugen, trods deres sygdom og handicap.

I forbindelse med bevilling af fleksjob ned til minutter/sekunder om ugen, kan jeg konstaterer at du i DR1 TV-avisen, mener det var den 12 juni, udtaler følgende: "at vi ikke i vores vildelse fantasi kunne drømme om at kommunerne begyndte, at tælle minutter til et flexjob.----- at der skal gøres noget ved problemet!"

Derfor denne mail. Jeg kan se på Folketinges hjemmeside http://www.ft.dk/Folketinget/findMed...spx?tab=3#tab1 at du dels ikke har stillet nogle spørgsmål i denne samling dels ikke har berørt emnet med bevilling af fleksjob ned til få sekunder om ugen.

Hvis der er noget jeg har overset beklager jeg dette, men håber du kan oplyse over for mig og andre, hvordan det går med arbejdet for en løsning at dette problem?
Hvis ikke der pt foregår en vurdering/løsning af problemstillingen, kan du oplyse om hvornår en løsning eventuel kan forventes?
Hvad vil du fremadrettet gøre for en løsning at dette åbenlyse problem?

Med venlig hilsen

Peter

CC.: offentliggørelse samt til udvalgte interessenter, hvor også dit svar vil blive offentliggjort.

Bilag.
http://www.k10.dk/showthread.php?t=30224


Foreløbigt auto-svar.

Tak for henvendelsen. Jeg modtager langt flere mails end jeg har mulighed for at læse og besvare, selvom alle naturligvis fortjener at få svar.

Drejer det sig om pressehenvendelser kan du nemmest komme i kontakt til mig ved at sende en sms til 61625178.

Drejer det sig om andre henvendelser kan du sende et brev til:
Pernille Rosenkrantz-Theil
Folketinget
1240 København K

Med venlig hilsen

Pernille Rosenkrantz-Theil
phhmw er ikke logget ind   Besvar med citat