Se enkelt indlæg
Gammel 14-11-2009, 20:31   #22
Hjerneskaden
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 21-09 2009
Indlæg: 35
Styrke: 15
Hjerneskaden er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af twoc Se meddelelser
Jeg er pt. indstillet til FP og min sag ligger hos pensionsteamet ...jeg skal med GARANTI love for at jeg forbliver single så længe de regler er til stede....fuldstændig latterligt og grotesk....prøv og spørge hvor mange folketingspolitikere/EU parlamentarikere der bliver modregnet i deres EU/folketings/minister pension fordi de er gift ...INGEN absolut ingen
Ja undskyld mig men jeg har virkelig politikerlede i en grad så det nærmest er invaliderende....de forstår sgu at rage til sig i uhørt grad.
Hørt! Jeg er født skadet i min hjerne. Har altid været i "systemet". Nu har jeg mødt en pige der elsker mig og gerne vil bo sammen med mig. Og så straffer samfundet mig for at have fundet en lille bid lykke i mit elendige liv. Selv mine venner har en holdningen om at "Du skal da være glad for at du overhovedet får noget". Jeg har ikke gjort noget for at ende i denne her sitation, ud over at være så "fræk", at blive født skadet. JEG VIL GERNE ARBEJDE FOR*******! JEG ER IKKE EN NASSER! Undskyld mit udbrud
Hjerneskaden er ikke logget ind   Besvar med citat