Se enkelt indlæg
Gammel 06-02-2018, 09:16   #15
Pip
Jeg bor her på K10
 
Pips avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2011
Indlæg: 3.549
Styrke: 17
Pip er rigtig godt på vej
Jeg holdt konfirmation sidste år for sønnike, og selvom det ikke var noget voldsomt, løb det op i ca 15.000 med konfirmationstøj, andendagstøj, fest osv.

Men du er jo velkommen til selv at holde en fest eller fejre det for datteren, når der er delt forældremyndighed.

Den dag er det barnets fest, og man har vidst det i 14-15 år.

Det er noget der fylder meget i et ungt menneskes liv, og en vigtig dag - den første hvor de er helt i centrum.

Det har intet at gøre med at man blot kræver ind..

Når man har et barn, er det et stort ansvar. Der er det daglige, de skal have sund og varieret kost, der skal støttes op om lektier, de skal have opbakning til fritidsaktiviteter osv. Økonomien er blot en lille del af det der skal til at gøre et barn flyveklart.

Det her er ikke støtte til mor, men støtte til dit barn. Det kan aldrig blive usmageligt at støtte sit barn.

Hvis du ikke har været kæreste med mor, er du så sikker på at der er delt forældremyndighed ? I gamle dage, var det blot et afkrydsningsfelt i forbindelse med fødslen, hvis man ikke var gift. Der fik man ikke automatisk delt forældremyndighed, medmindre mor krydsede det af. Det kan du ringe ind og få oplyst.
Men hvis du aldrig har skullet skrive under i forbindelse med skolen eller pas, tænker jeg at der er en sandsynlighed for at den ikke er delt, da det kræver underskrift fra begge.

Hvorfor er du ikke inviteret med ? Har i ellers haft et tæt og godt samarbejde ?

Hvordan har du betalt børnepenge. Har du betalt dem direkte, for ja, så er det mærkeligt at hun ikke blot har bedt dig om at overføre konfirmationsbidraget direkte også.
Hvis du ikke har, og hun har måttet bede om at få dem udlagt via udbetaling danmark, så er det nok derfor hun også har krydset af at konfirmationsbidraget skal gå samme vej.

Hvad tænker du selv er det bedste du kan gøre for din datter ?
__________________
førtidspensionist april 2013...
Pip er ikke logget ind   Besvar med citat